ارزوی...
 
عشق
در پی آن نگاه های بلـــــــــند حسرتی ماند و آه های بلــــــــند
 
 
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:1 ::  نويسنده : پریسا

آرزوی محال...

به دور دست ها می نگرم !دیگرعلاقه ای به نگاه کردن به پشت سر ندارم دیگر پلی برای بازگشت وجود ندارد وآنچه پیش روست ارزوی محال ودست نیافتنی است وقتی از ارزو سخن می گویم بیشتر دلم می گیرد .دلم را به هوای روزهای نوجوانی ام می برد روزگاری که سر شـــار از امید وآرزو بودم آ ینده را آیــینه می دیدم نمی دانم به کدامین گناه پـــــل آرزوهایم فرو ریخت و اسیر گرداب زندگی شدم . نمی دانم چرا هرچه میــروم راه سنگلاخ وطولانی تر است ،خود راخسته تر از غروب می بینم واینکه دیگر نای رفتنی نیست.

 اما نگاه کردن به آفاق وگریستن وگلهای پژمرده امید رانوازش کردن دردی را درمـــان نمی کند می خواهم تنها باز به خدای مهربانیها پناه ببرم وغم آرزوهای دست نیافتنی ام را با او رازونیاز کنم تا سجاده ام از بوی یاس پر شود و درد من اندکی تسکــــین یابد .

 



نظرات شما عزیزان:

مریم بانو
ساعت0:31---23 ارديبهشت 1391
به نخ دل مبندبادبادک هرگز عقاب نمی شود.

فردا خورشید طلوع خواهدکرد حتی اگرمانباشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


عمیق ترین حادثه در زندگی مردن نیست: بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند وتو از ان رسم محبت بیاموزی...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس nafaseeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 46324
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Iconha